• Home
  • Գումարի Վերադարձի Քաղաքականություն

Գումարի Վերադարձի Քաղաքականություն

Gurman-ում մենք ձգտում ենք ապահովել բարձրորակ սպասարկում և հաճախորդների լիարժեք գոհունակություն։ Եթե որևէ պատճառով ձեր պատվերը չի համապատասխանել ձեր ակնկալիքներին, խնդրում ենք ծանոթանալ մեր վերադարձի և փոխհատուցման պայմաններին։

Վերադարձի Ընդհանուր Պայմաններ
  • Գումարի վերադարձը կամ ապրանքի փոխարինումը հնարավոր է կատարել միայն ապրանքի ստացումից հետո 1 ժամվա ընթացքում:
  • Վերադարձն ընդունվում է միայն այն դեպքում, եթե ապրանքը ստացվել է վնասված, սխալ կամ անորակ վիճակում:
  • Վերադարձվող ապրանքը պետք է լինի իր սկզբնական փաթեթավորման մեջ՝ առանց օգտագործման կամ վնասման նշանների։
Որ դեպքերում հնարավոր չէ վերադարձ
  • Եթե ապրանքը պատրաստվել է հատուկ պատվերով։
  • Եթե այն բացվել կամ օգտագործվել է։
  • Եթե վերադարձի հարցումը ներկայացվել է 1 ժամից ուշ։
  • Եթե խնդիրը առաջացել է ոչ Gurman-ի մեղքով (օրինակ՝ պատվերի սխալ լրացում հաճախորդի կողմից)։
Վերադարձի Կարգավիճակ
  • Եթե ձեր վերադարձի հայտը հաստատվում է, մենք առաջարկում ենք գումարի վերադարձ, ապրանքի փոխարինում կամ նվեր-քարտ Gurman-ից:
  • Գումարի վերադարձը իրականացվում է նույն  օրվա ընթացքում։
  • Վճարման մեթոդից կախված՝ գումարի վերադարձը կարող է իրականացվել ձեր բանկային հաշվին կամ էլեկտրոնային դրամապանակին:
Ինչպես Վերադարձնել Ապրանքը
  1. Կապ հաստատեք մեր հաճախորդների սպասարկման թիմի հետ 📧 mail@gurman.am կամ 📞077-762002:
  2. Ներկայացրեք պատվերի համարը և մանրամասներ խնդրի վերաբերյալ։
  3. Մեր թիմը կուսումնասիրի ձեր հարցումը և կապ կհաստատի հետագա քայլերի համար։

Մենք միշտ պատրաստ ենք օգնել, որպեսզի ձեր գնումների փորձը լինի հաճելի և վստահելի։
Շնորհակալություն, որ ընտրում եք Gurman։է

Shop
Search