Գումարի Վերադարձի Քաղաքականություն
Gurman-ում մենք ձգտում ենք ապահովել բարձրորակ սպասարկում և հաճախորդների լիարժեք գոհունակություն։ Եթե որևէ պատճառով ձեր պատվերը չի համապատասխանել ձեր ակնկալիքներին, խնդրում ենք ծանոթանալ մեր վերադարձի և փոխհատուցման պայմաններին։
Վերադարձի Ընդհանուր Պայմաններ
- Գումարի վերադարձը կամ ապրանքի փոխարինումը հնարավոր է կատարել միայն ապրանքի ստացումից հետո 1 ժամվա ընթացքում:
- Վերադարձն ընդունվում է միայն այն դեպքում, եթե ապրանքը ստացվել է վնասված, սխալ կամ անորակ վիճակում:
- Վերադարձվող ապրանքը պետք է լինի իր սկզբնական փաթեթավորման մեջ՝ առանց օգտագործման կամ վնասման նշանների։
Որ դեպքերում հնարավոր չէ վերադարձ
- Եթե ապրանքը պատրաստվել է հատուկ պատվերով։
- Եթե այն բացվել կամ օգտագործվել է։
- Եթե վերադարձի հարցումը ներկայացվել է 1 ժամից ուշ։
- Եթե խնդիրը առաջացել է ոչ Gurman-ի մեղքով (օրինակ՝ պատվերի սխալ լրացում հաճախորդի կողմից)։
Վերադարձի Կարգավիճակ
- Եթե ձեր վերադարձի հայտը հաստատվում է, մենք առաջարկում ենք գումարի վերադարձ, ապրանքի փոխարինում կամ նվեր-քարտ Gurman-ից:
- Գումարի վերադարձը իրականացվում է նույն օրվա ընթացքում։
- Վճարման մեթոդից կախված՝ գումարի վերադարձը կարող է իրականացվել ձեր բանկային հաշվին կամ էլեկտրոնային դրամապանակին:
Ինչպես Վերադարձնել Ապրանքը
- Կապ հաստատեք մեր հաճախորդների սպասարկման թիմի հետ
mail@gurman.am կամ
077-762002:
- Ներկայացրեք պատվերի համարը և մանրամասներ խնդրի վերաբերյալ։
- Մեր թիմը կուսումնասիրի ձեր հարցումը և կապ կհաստատի հետագա քայլերի համար։
Մենք միշտ պատրաստ ենք օգնել, որպեսզի ձեր գնումների փորձը լինի հաճելի և վստահելի։
Շնորհակալություն, որ ընտրում եք Gurman։է